3 סיבות עיקריות מביאות להיווצרות קמטי הצוואר:

שכבת אפידרמיס חיצונית עבה – הצוואר מאופיין בשכבת עור עבה בכדי להגן על האזור הרגיש, לכן קשה יותר למלא ולהחליק את קמטי הצוואר.
מחסור בבלוטות החלב – שמטרתן לספק שמנוניות לעור ולהאט את תהליך ההזדקנות.
מיעוט בשומן תת עורי – להבדיל מהבטן, הירכיים והישבן שיש הרבה שומן תת עורי, בצוואר- יש מיעוט שומן הגורם להיווצרות קמטים בגיל מוקדם יחסית.

טיפול היברידי בקמטי הצוואר לרוחב 

בגלל כל הסיבות הנ"ל, יש צורך בטיפול היברידי ייחודי אשר פותח במרפאות מוסקונה.

שלב 1: טיפול באמצעות מכשיר ה"הרמוני פרו" של חברת "אלמה לייזר", אשר גורם לפציעה מבוקרת של העור, יוצר שני אפקטים מרכזיים בו זמנית : מיצוק עור הפנים, עידון הקמטים ובניית קולגן. כמו כן, הכנת העור להזרקות.

שלב 2: הזרקות מתקדמות: מילוי הקמטים, יגרום לעור להיות פחות נוקשה ויותר אלסטי ובכך מתוח יותר. בשביל לעכב את תהליך ההזדקנות- שילוב של חומצות אמינו ,קלציום וחומצה היאלרונית, המאפשרות עידוד יצירת קולגן נוסף ושיפור מרקם העור. העור מרגיש יותר אלסטי, יותר מתוח וכמובן גם מילוי הקמטים. לרוב מדובר בסדרת טיפולים : בין 2-3 טיפולי לייזר ולאחר מכן הזרקות מתקדמות.

 חשוב לדעת, בכל טיפול מוזרק 2-2.5 סיסי של חומר- תלוי בעומק הקמטים ואיכות העור.

אזור הצוואר מצריך שימור וטיפול קבוע, תלוי באיכות העור המצב הקיים יש כאלו שמצריכות תחזוקה פעם בשנה ואף יותר ויש כאלו שצריכות בתדירות גבוהה יותר. כמובן שעם מבצעים סידרת טיפולי לייזר התוצאה נשמרת זמן רב יותר ואף טובה יותר.   

קמטי צוואר לאורך (בוטוקס)

נכון, הבוטוקס גורם לרפיון של השריר ומכניס אותו פנימה אם השריר בולט מאוד. זה נותן תוצאה יפה למי שסובלת לרפיון לאורך הצוואר (2 פסים מלמעלה ללמטה) יש לחזור על טיפול כל מספר חודשים. (קריאה בהרחבה)

שאלות ותשובות

  • אם את/ה עומדים מול המראה ומרגישים שהצוואר מסגיר את גילכם ואתם מעוניינים לשפר את המראה הצוואר, (ע"י מיצוק הצוואר, טשטוש קמטוטים ורפיון העור) מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ להתאמה אישית, לטיפול האידאלי בשבילך.

  • במרפאות מוסקונה, שמים דגש על איכות השירות והתוצאות כחלק ממקסום התוצאות תחת שמירה על הביטחון האישי שלכם. המכשור איתו אנו עובדים, נחשב המתקדם והטוב ביותר בשוק, עם רמת דיוק מקסימאלית ומינימום כאבים, זמן החלמה וסיכונים. הטיפול מתבצע תחת הידיים של קוסמטיקאית קלינית בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום. החלק השני של הטיפול- ההזרקות. הטיפול מבוצע ע"י מנתחים פלסטיים מומחים אשר עברו הכשרה מקצועית ובעלי ניסיון רב.
    להבין כי בטיפולים שמקרינים חום, תמיד קיים סיכון לכוויה, פיגמנטציה, גלד או צלקת. הקפדה על ההוראות בטיפול ולאחריו מסייעים למזעור האפשרויות הללו למינימום.

  • הטיפול בצוואר יביא לשגשוג של תאים אלסטיים ורשת הקולגן, שחיוניים להקניית מראה צעיר ורענן יותר, העור יראה חי וחלק יותר. לאחר סיום הטיפול הראשון, נתחיל לראות כבר שינוי שישתפר עם הזמן. מובן שהצוואר לא יחזור למראהו בגיל 20, אך בהחלט יגרום לו להיראות צעיר יותר ויעכב את תהליך ההזדקנות. בכדי לשמר את תוצאות, מומלץ למרוח קרם. תוכלי להתייעץ עם הקוסמטיקאית המומחית שלנו מה הכי מתאים לסוג עורך וכמובן לחזור על הטיפול ההיבריד בעתיד.

  • לא. אפשר לחזור לשגרה מיד לאחר סיום כל טיפול. ייתכנו שטפי דם מקומיים שנעלמים מהר מאוד, אך מלבד זאת אין שום מגבלה כתוצאה מהטיפול.

טיפול היברידי בקמטי הצוואר לאורך