למי מתאים הטיפול?

אידאלי לנשים המבצעות הזרקות חומצה היאלורונית או מעודדי יצירת קולגן כמו סקולפטרה, פרופילו ורדיאס. 

מתאים גם לאחר מתיחת פנים לשמירה על איכות העור. וכמובן גם לנשים וגברים צעירים המעוניינים לעכב את תהליך ההזדקנות. או למי שאינו יכול לבצע ניתוח מתיחת פנים.

ניתן לטפל בכל גוון עור ללא זמן החלמה וכמעט ללא כאבים (אינו מצריך הרדמה). הטיפול מתקן את הנזקים שנגרמו לפנים עם השנים.

שינוי משמעותי – מבלי לפגוע בשגרה היום יומית שלך

במרפאות מוסקונה שמים דגש משמעותי לזמן ההחלמה. אנחנו יודעים כמה חשוב לך להמשיך את השיגרה שלך כרגיל, לפעמים לא פחות מהתוצאה עצמה, ולכן התחדשנו במכשיר המתקדם, היעיל והבטוח לשיקום עור הפנים באמצעות טיפול בלייזר. בהתאם לכך , הושם דגש רב על מינימום תופעות לוואי, וגם הטיפול לא כרוך בכאב, ואין צורך בהרדמה.

יתרונות הטיפול בקליר ליפט, במתיחה והצערת עור הפנים בלייזר

הלייזר מסוג Nd:YAG מבטיחה שיקום אפקטיבי מאוד של כל עור, בכל מצב,. תוך מספר מועט של טיפולים, הוא ייראה כמו חדש.

בסדרת טיפולי קליר ליפט תוכלי להגיע לתוצאות מעולות- הרמה קלה של עורך, שיפור באיכותו, עיבוי העור, ולהפחתה בקמטים ובקמטוטים, כל זאת ללא ניתוח, ללא כאבים, וללא תופעות לוואי לאחר הטיפול. טיפול הקליר ליפט יגרום לשפעול תהליכים ביולוגים טבעיים שבסיומם תהני מעור צעיר, זוהר ואיכותי לשנים רבות.

  1. הטיפול לא משאיר צלקות או כל מיני סימנים אחרים. זאת בזכות ההשפעה הנקודתית של קרן הלייזר. כלל הסימנים לאחר הטיפול חולפים תוך 3-7 ימים.
  2. יכולת לטפל באזור גדול של העור במפגש אחד. כך שמספר הטיפולים בשיטה זו נמוך יותר משיטות אחרות.

אזורי טיפול להצערת ומיצוק העור הם: 

אזור הפנים כולל אזורים רגישים העיניים, הפה ובין הגבות.

צוואר, מחשוף, זרועות ,בטן, רגליים, וישבן. 

שיקום וחידוש העור בלייזר  בשיטת הפוטו רג'וביניישן  IPL.

איך זה בדיוק עובד?

באמצעות גל הלייזר שיוצר חימום עמוק של שכבת הדרמיס והקולגן שגורם להמרצה וחידוש העור בצורה טבעית. 

הטיפול בלייזר מחדש את עור הפנים וממריץ את קצב ייצור הקולגן והסקרטין. התוצאה שמתקבלת היא יצור קולגן באופן טבעי ובמהירות. הטיפול מתבצע על ידי צריבה מבוקרת קפדנית של נקודות מיקרוסקופיות על העור עד שכבת הדרמיס. כתוצאה מכך , עור הפנים מתקלף לאחר הטיפול, ושכבתו התחתונה מתחילה לייצר עוד ועוד תאים חדשים וקולגן חדש. 

 

תופעת הלוואי 

תתכן אדמומיות קלה או התכהות מסוימת באזור המטופל, שחולפת תוך מספר שעות עד ימים, כך שעם איפור מועט ומריחת מקדם הגנה מהשמש, אפשר לחזור לשגרה מיד אחרי הטיפול, במרבית המקרים. מספר המפגשים המומלץ להשגת מלוא השיקום והחידוש הרצויים הוא בין 2 ל-6.

התקדמות טכנולוגית עם המכשיר המתקדם "הרמוני"

מכשיר ההרמוני אקסל פרו 2022 הוא אחד הפיתוחים האחרונים בתחום הרפואה האסתטית, משקם את עור הפנים ומחזיר לו את הזוהר ואת החיוניות. מופעל על-ידי פלסטיקאי מיומן – התוצאה היא סינרגיה מרשימה במיוחד ומראה צעיר במידה ניכרת.

חולל פלאים בפנים של אינספור נשים וגברים, החלקת קמטוטים, טשטוש קמטים, העלמת כלי דם בולטים והסרת כתמי שמש וגיל. באופן כללי הטיפול משפר את מרקם העור והופך אותו לחלק יותר, לבעל גוון אחיד יותר וכאמור קורן ומלא חיוּת.

המכשיר קיבל את אישור ה-FDA (הגוף האחראי בארה”ב על בדיקת הטכנולוגיות שמשמשות לטיפולים אסתטיים), את אישור ה-CE (המקבילה של האיחוד האירופי ל-FDA) ואת אישור משרד הבריאות בארץ.

מדוע חשוב לבחור במכשור המתקדם ביותר ובמרפאה בעלת מוניטין?

איזור הפנים הוא איזור מאוד רגיש ומרכזי בגוף. אם מטפלים בצורה לא נכונה – עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים. לכן- חשוב לבדוק ולבחור במכשור המתקדם ביותר ובמרפאה בעלת מוניטין טוב.

למה לבחור במרפאות מוסקונה?

קיימים מעל 30 – מרפאות מוסקונה בראשותו של ד"ר מוסקונה בעל שם עולמי, קיימות מעל 30 שנה ותמיד היו בקדמת הטכנולוגיה וטיפולים מתקדמים.

ידע מיומנות וניסיון – במרפאות מוסקונה, כל הרופאים הינם מנתחים פלסטיים מומחים אשר עברו הכשרה מקצועית בלייזר בנוסף להתמחות 6 שנים בפלסטיקה שצברו. כמובן שגם צוות המטפלות והקוסמטיקאיות שלנו, עברו הכשרה מקצועית בטיפולי לייזר. 

התאמה אישית לכל מטופל ומטופלת – פרוטוקול טיפול שעונה בדיוק על הצרכים  ועל הרצונות של כל מטופל שמגיע אלינו.

התופעות בהם מטפלת מתיחה והצערת עור הפנים בלייזר

  • קמטים ועור נפול.
  •  ירידת גוון העור וגמישותו.
  • עור יבש ודליל.
  • שינויים בפני השטח על העור (בליטות, צלקות לאחר אקנה).
  • "שקיות" וקמטים מתחת לעיניים, עור נפול מעל העפעף העליון.
  • עור עם נקבוביות מוגדלות והפרשה מוגברת של חלבון.

חשוב לדעת לפני הטיפול למתיחת עור הפנים בלייזר

לפני הטיפול יש לנקות ולייבש את העור היטב, להסיר איפור, קרמים, שמנים, חומרי הרדמה מקומיים ו / או מוצרי שיזוף עצמי. אסור לחשוף את האזור שיש לטפל בו באור שמש ישיר (שיזוף ממוקד, למשל על החוף) או במיטת שיזוף מלאכותי למשך שבועיים לפחות לפני הטיפול. כמו כן, מומלץ להשתמש בקרם הגנה על הפנים כל יום בתקופה שלפני הטיפול. שימוש בלייזר על עור שרוף בשמש או פגום בשמש עלול לגרום נזק לעור.

מהלך הטיפול

הטיפול אורך כ 15-30 דקות, ואינו כרוך בכאבים. בדרך כלל יש צורך בסדרה של 3-5 טיפולים לקבלת תוצאה מיטבית. 

החלמה

אין שום סיבה לסבול מניתוח כואב! לא צריך להתחבא בבית עד שהנפיחות תרד ושטפי הדם יתבהרו.
טיפול הלייזר היוקרתי CLEARLIFT יעניק לך את התוצאות שאת רוצה – בלי כאבים, בלי ניתוח, בלי זמן החלמה!
4 טיפולים של עד 30 דקות, שבסיומם את יוצאת חזרה לשגרת חייך.

מה ההבדל בין טיפולי הלייזר לחידוש מראה העור לבין ניתוח מתיחת פנים?

 

זוהי שאלה שחוזרת על עצמה הרבה : טיפול בלייזר נועד למיצוק ולחידוש עור הפנים, ניתן להעלים קמטי הבעה וקמטים אחרים בכל אזור הפנים. הטיפול מעודד את התאים לייצר קולגן ולהתחדש, לכן זהו טיפול טבעי שאינו פולשני. לעומת זאת, מתיחת פנים מחייבת הרדמה ותקופת החלמה ממושכת.
ברוב המקרים, יש לעבור סדרת טיפולים בלייזר כדי להשיג את התוצאות הרצויות, לעומת ניתוח המתבצע בטיפול אחד, אך מחייב התאוששות והחלמה. הטיפול בלייזר מתאים לקהל יעד רחב ומגוון, ומומלץ בעיקר למטופלים מגיל 30 ומעלה, לעומת הניתוח שמתאים בעיקר למטופלים ומטופלות בטווח הגילאים 50-40.
לפרטים נוספים אודות ניתוח פנים

שאלות ותשובות

  • זוהי שאלה שחוזרת על עצמה הרבה : טיפול בלייזר נועד למיצוק ולחידוש עור הפנים, ניתן להעלים קמטי הבעה וקמטים אחרים בכל אזור הפנים. הטיפול מעודד את התאים לייצר קולגן ולהתחדש, לכן זהו טיפול טבעי שאינו פולשני. לעומת זאת, מתיחת פנים מחייבת הרדמה ותקופת החלמה ממושכת.
    ברוב המקרים, יש לעבור סדרת טיפולים בלייזר כדי להשיג את התוצאות הרצויות, לעומת ניתוח המתבצע בטיפול אחד, אך מחייב התאוששות והחלמה. הטיפול בלייזר מתאים לקהל יעד רחב ומגוון, ומומלץ בעיקר למטופלים מגיל 30 ומעלה, לעומת הניתוח שמתאים בעיקר למטופלים ומטופלות בטווח הגילאים 50-40.
    לפרטים נוספים אודות ניתוח פנים.

    ניתן לטפל בפנים באופן מלא או ממוקד באזורים ספציפיים. הטיפול מיועד למיצוק, חידוש והצערת עור הפנים, טיפול בקמטי הבעה בפנים וסביב העיניים , טיפול בעור הצוואר, ריענון העור בכפות הידיים ועוד.

  • לא, אין צורך בהכנה מוקדמת לטיפול, פשוט להגיע 😊

  • האיכות הגבוהה של טיפול זה וההבטחה לתוצאות נכונות ויעילות לא יבואו לידי ביטוי וקיים סיכון בריאותי לבצע טיפול זה באם קיימים המקרים הבאים :

    •  ישנם אלמנטים דלקתיים באזור המיועד לטיפול.
    •  פסוריאזיס, דרמטוזיס, הרפס.
    • מצבים טרום סרטניים, גידולים סרטניים ממוצא שפיר או ממאיר, ללא קשר למיקומם.
    • ביצוע פילינג כימי בתקופה האחרונה (בשבועיים האחרונים)
    • בעיות בקרישת דם.
    • מחלות אוטואימוניות.
    • סוכרת מסוג 1.
    • יתר לחץ דם, איסכמיה קשה.
    • מחלת דליות.
    • תקופת הריון.
    •  כתמי פיגמנטציה בעור.
    • כתמי פיגמנטציה בשפם.
    • כתמי פיגמנטציה בפנים.

צפו בסרטון חידוש העור