מדוע גברים רוצים לבצע שינויים במבנה האף?

האף הוא איבר מרכזי מאד בפנים. ישנם גברים בעלי אף המשתלב היטב עם מבנה הפנים, מנגד, קיימים אלו החשים חוסר ביטחון משמעותי בגלל צורתו של האף. בד"כ מדובר ב"גבנון", אותה בליטת עצם בגב האף, או באף נשרי המשפיע על מראה הפנים. מכאן, בשל צורתו או מראהו שאינם תואמים פרופורציונלית למבנה הפנים, פוגע לעתים קרובות בביטחון העצמי של הגברים ובחוויה האישית שלהם עם עצמם. מטרת טיפול זה יהיה להשיב למטופל את המראה הצעיר וההרמוני לפניו. שיוף אף ללא ניתוח מאפשר לכל אדם לחזור אחורה בזמן, למראה הזוהר שאפיין אותו בצעירותו. תהליך זה הינו אישי ומטפל בבעיה באופן ספציפי לאחר אבחון של הבעיה שפתרונה יהיה תיקון הפגם והתאמה לכל המראה הכללי של הפנים. פיסול אף אינו מצריך הרדמה או טשטוש והוא מתבצע במספר דקות. מדובר בטכניקה פיסולית שמתקנת את האף, על ידי חומרי מילוי ומביאה אותו לתוצאה הרצויה.

פיסול אף לאחר ניתוח כושל אצל רופא אחר

לצערנו הרב מגיעים אלינו מנותחים רבים אשר עברו ניתוח פלסטי באף בתורכיה או בארץ אצל ידיים לא מיומנות, רוב הנזקים מתחילים לראות לאחר כשנה מן הניתוח וככל שהזמן עובר האף ניהיה גרוע יותר.
הזרקה באף לאחר ניתוח נחשבת למתקדמת ומורכבת יותר היות ויש רקמה צלקתית באף והעור דבוק.

פיסול אף לאחר ניתוח כושל

למי ההליך מתאים?

  • מתאים למי שחושש מניתוח.
  • מתאים למטופלים עם נפילה קלה של קצה האף, שקעים בין המצח והגבנון.
  • מתאים למי שעדיין לא הגיע לגיל האידאלי לניתוח – גיל 17. ניתן לבצע מגיל 14 פיסול אף באישור ההורים כמובן.
  • מתאים למטופלים שעברו פרוצדורה ניתוחית כושלת של האף.
  • מתאים לפני אירוע – זמן החלמה מינימלי. 

טכניקת הזרקה – תהליך פיסול אף

עיצוב אף אורך כ-15-30 דקות. לפני טכניקת הזרקת פיסול אף נסיר את האיפור ונחטא את האף והפנים לאחר מכן נמרח חומר מאלחש אמלה 20% על מנת להרדים את האזור ולהנעים את חווית פיסול האף. לאחר כ10 דקות נתחיל בטיפול. פיסול אף מבוסס על החדרה של חומר המילוי הנבחר בנקודות אסטרטגיות באף, במטרה להסתיר ליקויים כמו דבשת בולטת מאוד או להרים אזורים אחרים כמו קצה האף, ולהשיג צדודית הרמונית. הטכניקה מושתת על הזרקה מינימלית של חומרי מילוי, אשר מרחיבים את הרקמה ומאפשרים תיקון של ליקויים ופגמים בגב האף או שינוי היקפי האף.

תופעות לוואי

א. ידוע שחלק מהחומרי ההזרקה גורמים לתופעות לוואי כמו רגישות בעור עם תגובה אלרגית בעור השכיות של תופעות אלו תלויה ישירות בסוג החומר ובמחירו. חומרי ההזרקה הזולים מאופיינים ע"י אחוז גבוהה יותר של תופעות לוואי במרפאותינו אנו עובדים אך ורק עם חומרי הזרקה ייעודיים להזרקה באף ולכן מחירים גבוהה יותר. חשוב לא להתפתות למחיר הזרקה זול לפיסול אף יש לך משמעות רבה.
ב. הסיבוכים הנוספים האפשריים קשורים לטכניקת ההזרקה ומאופייניים בבעיות רציניות כמו פגיעה באספקת הדם של האף עקב כניסה של החומר המוזרק לכלי הדם. האף נחשב אחד האיברים בגוף האדם עם אספקת דם טובה ועושר גדול של כלי דם. בכדי להימנע מהזרקה לכלי הדם ולגרום לסיבוכים קשים יש צורך במיומנות טכנית וידע אנטומי רב של מבנה האף, אספקת הדם שלו והיחס ביו חלקיו השונים (עור עצמות סחוסים).

החלמה

ניתן לחזור לפעילות יומית באופן מיידי.
ללא צלקות, ללא חתכים. אין חבישה של האזור. ללא פרוצדורה פולשנית.