לאילו גברים מתאים מילוי עצמות לחיים?

מילוי עצמות לחיים מתאים לגברים המעוניינים בטיפול בבעיית חוסר ברקמת עצם ושומן בעצמות הלחיים. בעיה זו נגרמת כתוצאה מרזון, מאיבוד נפח במהלך ההתבגרות או באופן תורשתי. לחיים נפולות משוות לפנים מראה עייף, חולני ובלתי מושך. באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית או רדיאס עם מיקרו קנולה עצמות הלחיים נהיות מודגשות, מורמות ומקנות מראה גברי יותר. 

עיצוב עצמות לחיים ללא ניתוח

ברפואה האסתטית ישנו טיפול חדשני שבאמצעותו ניתן לעצב את עצמות הלחיים המבוצע ע״י הזרקת חומצה היאלורונית או קלציום באמצעות מיקרו קנולה השומרת על כלי הדם  ישירות לאזור הלחיים. במרפאות מוסקונה חווית המשתמש חשובה לא פחות מהתוצאה ולכן  הזרקה ללחיים מתבצעת לרוב בהרדמה מקומית קלה או באמצעות אלחוש האזור ע״י שימוש במשחה  מיוחד שאנחנו מזמינים מרוקח החזקה פי 4 מאלמה .

שימוש במיקרו קנולה להחדרת חומר המילוי באמצעות מיקרו קנולה תמנע לרוב את שטפי הדם והאדמומיות באזור הטיפול. החזרה לשגרה היא מידית עם מינימום של זמן החלמה. לאחר הטיפול תבחין בנפח של עצמות הלחיים, תיקון צניחת העור, וקבלת מראה רענן וצעיר.

רדיאס
במידה ויש לך עור פנים עבה או נפול מומלץ לעיצוב עצמות הלחיים באמצעות רדיאס, המבוסס על קלציום.
מילוי באמצעות רדיאס – יישמר את תוצאות ההליך לאורך של עד שנתיים (בשונה מחומצה היאלורונית היכולה להחזיקה שנה וחצי).

תופעות לוואי וסיבוכים

תופעות הלוואי והסיבוכים הם נדירים ונעלמים מהר. בשעות הראשונות תיתכן נפיחות במקום המוזרק. הנפיחות תיעלם תוך מספר ימים. תופעה פחות שכיחה, היא יובש וקילוף בעור בשל תגובה דלקתית. גם שטפי דם יכולים להופיע במספר מקרים. במידה ויופיעו שטפי דם באזורי ההזרקה ניתן לטפל באמצעות קומפרסים או לטשטש באמצעות איפור. כמו כן, תיתכן אסימטריה מסוימת באזור עצמות הלחיים, אך ניתן לטפל בה באמצעות הזרקה נוספת של חומצה היאלורונית.