חלוקת שיטות טיפול סקולפטרה בפנים:

במרפאות מוסקונה חילקנו ל4 טכניקות הזרקה לפי המטרה שאנו מעוניינים להשיג בפנים.

  1. מילוי נפחים והרמת הפנים– המטרה היא השבת נפחים לאזורי הצניחה של העור כתוצאה מאיבוד שומן ונפחים בפנים בעיקר בלחיים, צידי הפה ושאר הפנים.
  2. שיפור איכות עור הפנים והזדקנות העור– עם השנים הגוף מייצר פחות קולגן ובכך איכות מרקם העור נפגעת , עור הפנים מזדקן  מאיבוד קולגן ואלסטין האחראים גם על אלסטיות העור.
  3. שיפור מבנה עצמות הפנים– עם השנים הסידן בורח מהעצמות וגם העצמות בפנים נחלשות לכן יש צורך לעבות את העצמות ע"י הדגשת מבנה הפנים בעיקר עצם הלחי וקו הלסת.
  4. מילוי קמטים באזור הפנים– הכוונה לטפל בקמטים עמוקים המופעים בדר"כ לאנשים עם עור עבה ,אזור הפה ומתחת. מילוי הקמט העמוק באמצעות סקולפטרה מקנה מראה טבעי יותר ואף גורם להצערת עור הפנים.

 

אזורים מתקדמים להזרקת סקולפטרה:

לצערנו איכות העור נפגעת בשאר גופנו ולא רק בפנים ולכן יותר ויותר יש מודעות לשימור איכות העור באזורים נופסים בגופנו להלן אוזרים שניתן לשמר ולשפר באמצעות סקולפטרה:

סקולפטרה לגוף להצערת העור וחידושו – התכונה הבולטת של הזרקת סקולפטרה ביחס לחומרי מילוי והזרקה אחרים, היא ההשפעה המיטיבה שלה  לחידוש ולשיפור מרקם העור, להגברת ייצור הקולגן, לגמישות טבעית ולטשטוש והעלמה של קמטוטים וקמטים קלים.

סקולפטרה בצוואר  לשיפור מרקם העור – עור הצוואר נוטה לפתח קמטוטים וקמטים אשר לאורך השנים מעמיקים, לפעמים מסגיר את גילנו. הזרקת סקולפטרה לצוואר עוזרת לרענן את העור והצערתו. אזור התופס תוצאה רבה בשנים האחרונות וסקולפטרה הינו פיתרון טוב לכך.

דקולטה מחשוף אזור החזה-  העור באזור החזה עם השנים נהיה יבש עם חריצים, הזרקת סקולפטרה לאזור המחשוף (הדקולטה) יכולה לשפר את מרקם העור לגרום למתיחתו ואף להעניק  לו ברק במקום היובש.

בטן – הדבר הכי חם כיום בהזרקות גוף, הזרקת סקולפטרה היא הטיפול בבטן רפויה, לאחר הרזיה או לאחר לידה, צמצום היקף הבטן באמצעות מיצוק והשבת נפח העור הטבעי. אידאלי לאחר לידות, ירידה במשקל ולאחר ניתוח קיסרי. לא בא במקום ניתוח מתיחת בטן. 

טבור (פופיק) – סקולפטרה משמש גם לעיצוב  (פופיק) הטבור, ליצירת מבנה טבור ושיקום טבור בולט.

ישבן- אנחנו משתמשים בשילוב עם חומצה היאלרונית ייעודית לגוף גם בסקולפטרה במקרים יש צורך בשיפור מרקם העור ומתיחת העור אידאלי לנשים לאחר ירידה גדולה משקל , לאחר שאיבת שומן וגם לנשים הסובלות מעור רפוי.

מילוי זרועות –הזרקת סקולפטרה לזרועות רפויות יכול לעזור במקרים קלים של בליטות ועור רפוי עם מעט שומן עודף , מטרת ההזרקה לזרועות שיפור מרקם העור מתיחה קלה והענקת נפח. הזרקת סקולפטרה יכולה לשמר מצב קיים ואף למנוע הרעה במשך השנים, ישנם מקרים שניתוח הוא הפתרון האידאלי.

מילוי ברכיים – לנשים הסובלות מרפיון עור מעל הברך ורוצות למלא את האזור ולשפר את מרקם העור הזרקת סקולפטרה יכולה לעזור ולגרום למתיחת העור ושיפר המרקם למראה עור רענן וצעיר. 

ישנם רופאים המבצעים באזורים נוספים כגון שפתיים, שקעי עיניים לפי דעתנו באוזרים אלו ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר באמצעות החמצה היאלרונית ייעודית. 

שיטת הטיפול

הזרקת סקולפטרה מתבצעת באמצעות שימוש במיקרו קנולה וללא מחט רגילה. מיקרו קנולה קצה כהה והחומר המוזרק יוצא מהצד ובכך יש פחות פציעה של כלי דם, פחות דקירות וכאב היא אף ומונעת שטפי דם ודימומים.
טכניקת ההזרקה זו מאפשר לבצע את הטיפול ב15 דקות.
לאחר מריחת משחת הרדמה וניקוי האזור, מוזרק החומר באמצעות מחט או קנולה מתחת לעור. הטיפול מורכב מלפחות שתי אמפולות טיפוליות בהפרש של לפחות של 4-6 שבועות ביניהן.

צפו בסרטון הסבר מעמיק על סקולפטרה

תופעות לוואי

רוב התופעות הלוואי הינם זמניות וחולפות לאחר כשבוע במידה ויש.
רגישות מקומית, שטף דם, אדמומיות, וגבשושיות עלולים להימשך עד כשבוע.
במידה וישנם כאבים חזקים יש לפנות באופן מיידי לרופא המטפל.

הוראות לאחר הטיפול

חשוב לשמור מפני חשיפה לשמש בימים הראשונים לאחר הטיפול.
לאחר הטיפול יש לעסות את האזור המוזרק במשך שבוע, 4 פעמים ביום למשך 5 דקות.
ניתן לחזור לשגרה לאחר ההזרקה באופן מיידי.

כמה זמן נשארת התוצאה?

להבדיל מטיפולים אחרים, התוצאה נשארת שנתיים ויותר
לאחר כשנתיים, מומלץ לחזור על הטיפול על מנת לשמור על עור צעיר וחלק לאורך זמן רב.

המסה של סקולפטרה

בדומה לרדיאס גם סקולפטרה לא ניתן להמסה לכן חשוב לבצע הזרקת סקולפטרה בידיים מיומנויות עדיף פלסטיקאים עם ניסיון בהזרקות.

גלריית תמונות – סקולפטרה