14292040 breast augmentation 1

כך תדעי אם את מועמדת מתאימה לניתוח הרמת חזה

הרמת חזה היא סוג ניתוח מאוד רגיש ואישי. נשים המגיעות לניתוח כזה הן נשים שמרגישות כי מראה החזה הנוכחי שלהן מגביל אותן ומעיב על תחושת הביטחון והיכולת שלהן לאהבה עצמית. הכנה לניתוח כזה משמעותית יותר בהיבט המנטלי שלה מאשר בהיבט הפיזי, ולכן חשוב לגשת אליו רק כשהבחירה בו ודאית ונכונה.

איך ניתן לקבוע זאת?

  1. התייעצות עם רופא מנתח

שיחת ייעוץ ראשונית עם רופא מנתח יכולה להבהיר לך אם את מועמדת מתאימה לניתוח הרמת חזה. בשיחה זו תקבלי את כל המידע מהרופא על ההליך, דרישות קודמות, הנחיות לניתוח, תקופת ההחלמה, הסיכונים הכרוכים בו וכל מידע נוסף שיעזור לך להבין האם את מוכנה למסע וזאת בהתאם למיקום הפטמה ביחס לקפל התת שדי.

  • תיאום ציפיות

הליכים פלסטיים לא תמיד מסתכמים לכדי תוצאה מושלמת ונטולת פשרות, אלא בעיקר מתמקדים בשיפור המצב הקיים עד לתוצאה המקסימלית שניתן לעצב. לכן, חשוב שתביני האם הציפיות שלך מהניתוח הן ריאליות ואת מוכנה להתמודד עם תוצאה שאינה מושלמת במאת האחוזים. גם את הסעיף הזה חשוב לברר עם הרופא המנתח שכן על בסיס הבדיקות והמדידות שהוא יבצע,  הוא מחליט מי מהמטופלות צריכה הרמת חזה או רק שמא רק הגדלה.

  • בדיקת רקע

הרקע הרפואי שלך הוא אחד מהשיקולים החשובים בהחלטה אם את מתאימה לניתוח הרמת חזה או לא. בבדיקות אלו מנתחים הרופאים את האילוצים שלך כולל רקע משפחתי למחלות שד ומחלות כלליות, פירוט התרוות הקבועות שאת נוטלת והשפעתן על תגובת הגוף לניתוח וכדומה.

  • אולטרסאונד שד

לפני ניתוח הרמת חזה יש לבצע אולטרסאונד שד כדי לשלול ממצאים מסוכנים. אם יתגלו כאלה יש למצות את הטיפול בהם בטרם הגעה לניתוח הרמת חזה כדי להימנע מסיכונים ומניתוחים מיותרים.