%D7%94%D7%92%D7%93%D7%9C%D7%AA %D7%97%D7%96%D7%94

האם קיים קשר בין הגדלת החזה לבין הביטחון העצמי?

החל מגילאי הנעורים המוקדמים, מתחילים לבצבץ השדיים בגופה של האישה. לאחר כמה שנים ייעצר תהליך גדילת השדיים, והגודל שאליו הם יגיעו הוא יהיה זה שילווה את האישה לאורך כל חייה. נשים רבות מרוצות מגודל השדיים שלהן, אולם אחרות אינן שלמות עם הגודל שהתקבל שכן לטעמן הוא קטן מדי. הגדלת חזה בסיטואציות שכאלו היא אופציה ריאלית לחלוטין, והיא יכולה להשפיע רבות על הביטחון העצמי של אותן נשים. בואו נחקור יחד קצת יותר לעומק את הנושא הזה, כדי להבין מה בדיוק ההשפעות שלו.

הביטחון העצמי מושפע מהגדלת חזה רבות

המראה החיצוני שלכן הוא דבר שמשפיע מאוד על הביטחון העצמי שלכן. כשאתן מסתכלות במראה ואוהבות את מה שאתן רואות – הביטחון העצמי שלכן יהיה גבוה יותר בהתאם. לעומת זאת, כשהמראה החיצוני שלכן אינו מספק אתכן, אתן עלולות למצוא את עצמכן פחות ופחות בטוחות בעצמכן, פחות יוצאות מהבית למפגשים חברתיים ומעדיפות להתכנס בתוך עצמכן. לפיכך ניתן להבין שגם גודל החזה שלכן מחזיק בתפקיד חשוב בכל מה שנוגע לביטחון העצמי.

הגדלת חזה קשורה באופן ישיר לאותו ביטחון עצמי, שכן ברגע שתגשו אליה – תוכלו לספק לעצמכן מראה חזה חדש – גדול יותר, עומד וכזה שמוצא חן בעיניכן.

האם הגדלת החזה זה מסוכן?

הגדלת חזה היא ניתוח, כלומר הליך כירורגי לכל דבר ועניין. בהתאם, יש צורך להיערך אליו לקראת התאריך שבו הוא מתרחש, וכן יש צורך בהכרת הסיכונים השונים שבהם הוא כרוך, כמו גם הליך החלמה לא קצר. מה שכן, היום באמצעות טכנולוגיות ושיטות טיפול חדשניות ומתקדמות, הסיכונים הם הרבה פחות גדולים מבעבר והרבה יותר נדירים.

איך ניתן להבטיח הגדלת החזה בטוחה ואיכותית?

סיכונים הם דבר שתמיד יהיה קיים כחלק מהגדלת חזה, אולם על מנת לצמצם אותם מומלץ לבחור בחכמה את הרופא שיטפל בכן ויעניק לכן את הניתוח על הצד הטוב ביותר. במרפאה שלנו, מרפאתו של ד"ר רוני מוסקונה, תוכלו למצוא את צוות הרופאים הטובים ביותר בארץ לביצוע ניתוחים אסתטיים שונים, אז פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכן בדרך!