2 %D7%94%D7%92%D7%93%D7%9C%D7%AA %D7%97%D7%96%D7%94

האם הגדלת חזה היא פרוצדורה מסובכת?

אחד הדברים שמהם נשים רבות חוששות הוא הסיבוכים הכרוכים במגוון הליכים כירורגיים שמעניינים אותן. לא מעט נשים מתעניינות בשנים האחרונות בהליכים כמו הגדלת חזה, ניתוח אף, עיצוב ישבן ועוד, אולם נמנעות מלגשת אליהם משום שהם טומנים בחובם מגוון סיכונים וסיבוכים. היום נתמקד יחד בכל מה שקשור בהגדלת חזה, על מנת להבין האם מדובר על פרוצדורה מסובכת שכדאי להיערך אליה מראש.

הליך כירורגי לכל דבר ועניין

אז נתחיל בלומר את הדברים בצורה ברורה – הגדלת חזה היא הליך כירורגי, כלומר היא כרוכה בניתוח. מתוקף העובדה הזו ניתן להבין שהגדלת חזה תביא איתה תמיד סיכונים וסיבוכים שמומלץ להכיר, אמנם ניתן לצמצם אותם משמעותית על ידי בחירה ברופא הנכון לביצוע הפרוצדורה הניתוחית – על כך עוד נרחיב בהמשך.

הגדלת חזה יכולה להוביל לדימומים, זיהומים, שטפי דם, שינוי תחושתי בעור ועוד. כמו כן, היות והניתוח מבוצע בהרדמה, קיימים כל מיני סיכונים שקשורים בהרדמה עצמה – אך רובם ככולם נדירים ביותר.

איך ניתן לצמצם סיכונים וסיבוכים בהגדלת חזה?

על מנת לנסות ולהפוך הגדלת חזה לפחות מסובכת ומסוכנת, קיימת חשיבות עליונה לבחירת הרופא שיבצע את ההליך. ככל שתבדקו בצורה מוקפדת יותר את כל הקריטריונים החשובים אצל הרופא שלכן, כך תוכלו לצמצם משמעותית את הסיכונים. אז מה כדאי לבדוק?

1. המלצות וחוות דעת – ככל שתדברו עם יותר אנשים שאתם סומכים עליהם, ותקפידו לקרוא חוות דעת והמלצות ברחבי הרשת על הרופא שבו אתן מתעניינות – כך תוכלו להבטיח שהרופא שלכן הוא מקצועי ויודע מה הוא עושה.

2. זמינות – חלק מהמרפאות יציעו תורים זמינים ביותר, לעומת מרפאות אחרות שיציעו תורים בהמתנה גדולה. הזמינות היא חשובה משום שההליך כולל כמה שלבים, כמו תכנון, ביצוע הניתוח בפועל וכן ליווי בזמן ההחלמה, ולכן היא חשובה ביותר.

3. יחס אישי – הליך ניתוחי הוא דבר מורכב, ולכן יחס אישי סבלני, נעים וחם הוא חשוב ביותר.

זה הזמן שלכן לפנות למרפאתנו, המרפאה של ד"ר רוני מוסקונה, על מנת לקבל את כל הקריטריונים האלו ועוד רבים בדרך להגדלת חזה מוצלחת!