%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%AA %D7%97%D7%96%D7%94

איפה הכי כדאי לעשות הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה הוא כבר ממש לא דבר נדיר במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. יותר ויותר נשים מעוניינות לשים סוף לתסכול שאותו הן חוות בעקבות מראה החזה שלהן, ובוחרות לגשת להרמת חזה במיטב הקליניקות ברחבי הארץ והעולם. היות ומדובר על ניתוח שכבר ביסס לעצמו מקום של כבוד ברשימת הניתוחים הפלסטיים, חשוב לדבר עליו קצת יותר, להעמיק בו ולהבין היכן הכי כדאי לעשות אותו. אז הרמת חזה – בארץ? בחו"ל? איפה הכי כדאי לעשות אותו? הנה כל התשובות שיעזרו לכן להגיע להחלטה.

לבצע רק במקום ידוע, מוכר ומומלץ

אז בתור התחלה נפתח ונגיד שניתוח הרמת חזה חייבת להתבצע במקום ידוע, מוכר ומומלץ. נכון, יש אינספור קליניקות חדשות שנפתחות לאחרונה וצצות כמו פטריות אחרי הגשם, כשמאחוריהן עומדים אנשי מקצוע שלאו דווקא בעלי ניסיון רב שפרוצדורה. אותן קליניקות יציעו ניתוחים במחירים אטרקטיביים במיוחד, אולם התוצאות שיתקבלו מהם יהיו תוצאות לא הולמות ולא ראויות.

לכן, הרמת חזה צריכה להתבצע בקליניקות בעלות ניסיון, ידע והמון המלצות. חפשו ברחבי הרשת חוות דעת והמלצות מטעם נשים שעשו הרמת חזה לפניכן, ותוכלו להגיע בדיוק לקליניקה המדויקת עבורכן.

עוד לפני הרמת החזה – היפגשו עם הרופא המטפל

לא מעט רופאים קיימים היום בארץ ומחוצה לה להרמת חזה. באמצעות מגוון טיפולים מתקדמים וטכנולוגיים ניתן להגיע לתוצאות נהדרות, אולם עוד לפני כל אלו אתן חייבות להרגיש שאתן נמצאות בידיים טובות, אז איך תעשו את זה? פשוט מאוד – היפגשו עם הרופא המטפל בטרם הניתוח.

במסגרת הפגישה ציינו בדיוק לאילו תוצאות אתן מעוניינות להגיע, ונסו להרגיש האם מתקיימת כימיה, הבנה ויחס אישי ביניכן לבין הרופא. במידה וכן – דעו שאתן נמצאות בידיים טובות לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינה אישית.

הרמת חזה עושות רק אצל הטובים ביותר

אנחנו במרפאות ד"ר מוסקונה מזמינים אתכן להיות איתנו בקשר על מנת לקבל הרמת חזה עם כל מה שכלול בתוכה – יחס אישי, שירות נפלא, מקצועיות מקסימלית וכמובן ליווי צמוד לאורך כל ההליך. מחכים לשמוע מכן!