274584833 5701626509869702 870054273496341541 n

כל הסיבות למה כדאי לעשות את ניתוח האף

ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הכי מבוקשים בשנים האחרונות בתחום האסתטיקה. יותר ויותר אנשים – גברים ונשים כאחד, בוחרים לגשת לניתוח כדי לקבל לעצמם מראה אף יפה יותר ושהולם את הרצונות האישיים שלהם. היום ניתן לראות צעירים ומבוגרים שניגשים לניתוח כדי לקבל את המראה שאליו הם שואפים להגיע, ואם גם אתם שוקלים לגשת לניתוח אף – בואו לגלות יחד איתנו מהן הסיבות שבגינן כדאי לכם לגשת אליו בהקדם.

לחייך מכל מבט במראה

הסיבה הראשונה והברורה ביותר היא עצם העובדה שאתם פשוט לא מרוצים, אז למה לחכות? אם אתם מסתכלים במראה ולא אוהבים את מה שאתם רואים, חבל על הזמן שהולך ואוזל וגובה מכם מחירים נפשיים כבדים כל כך. אחרי ניתוח אף ואחרי ההחלמה ממנו תוכלו לחייך מכל מבט שלכם במראה, ולהיות מרוצים מתוצאות הניתוח. לא סתם טוען ד"ר מוסקונה שמדובר בניתוח משנה אופי – ניתוח אף משפר לא רק את מראה האף, אלא את הביטחון העצמי כולו.

הליך אחד וזהו מאחוריכם

רבים מכם בוודאי ניגשים למגוון הליכים שאינם ניתוחיים, כמו פיסול אף, הזרקות של חומצה היאלורונית ועוד, על מנת לקבל את מראה האף שאותו אתם מבקשים לעצמכם. אז מה בעצם הבעיה? ובכן, מדובר על הליך שגובה מכם הרבה יותר כסף והרבה יותר זמן, וחבל.

עם ניתוח אף אתם יכולים להתמודד עם הוצאה חד פעמית והליך חד פעמי, שממנו תצאו עם תוצאות משביעות רצון ומבלי לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה.

ניתוח האף היום לעומת העבר

אם בעבר שמעתם על כל מיני סיפורים איומים עלך ניתוחי אף כושלים, הרי שהיום בחירה במנתח בעל ניסיון ורקורד מוכח יכולה למנוע מקרים שכאלה. הטכנולוגיה התפתחה, הרפואה התקדמה והיום ניתוח אף מבוצע בשיטות הרבה יותר בטוחות מאי פעם, ובמיוחד השיטה הסגורה המאופיינת במשך זמן ניתוח קצר יותר, פחות צלקות והחלמה נוחה יותר. כמובן שכמו בכל הליך כירורגי גם כאן קיימים סיכונים, אבל הם מועטים בצורה משמעותית מבעבר והם הרבה יותר נדירים.

מרפאות ד"ר מוסקונה – לגשת לניתוח אף בראש שקט

ד"ר מוסקונה וצוותו הינם מומחים לרפואה כירורגית פלסטית אסתטית. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום על מנת ליהנות משירות מקצועי, יחס אישי וסבלני ולגשת לבצע ניתוח אף בראש שקט, עם הדמיה ממוחשבת חדשנית, בידיעה שאתם עומדים לצאת ממנו אנשים חדשים שהרבה יותר מרוצים מהמראה החיצוני שלהם. מצפים לשמוע מכם ומתחייבים לתוצאה מושלמת במראה טבעי והרמוני לפנים שלכם!