image 11

הדמיה לניתוח אף

ניתוח אף טבעי לכל סוגי האפים

ניתוח אף נחשב לאחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים בישראל ובעולם. להבדיל מרוב הניתוחים האסתטיים, ניתוח אף הינו ניתוח לצמיתות שתוצאותיו נותרות לכל החיים כאשר השפעת שינוי הגיל כמעט ואינה ניכרת עליו ולכן כל תוצאה פחות ממשולמת לא מתקבלת. 

ניתוח אף נחשב לאחד הניתוחים המורכבים בקרב הכירורגיה הפלסטית בשל השוני הרב בין האפים המגיעים לניתוח ובשל הזמן הארוך שעובר עד לקבלת התוצאה הסופית. על מנת לבצע ניתוח אף טבעי ופרופורציונלי לפנים המנתח הפלסטי נדרש למיומנות ובעיקר ניסיון רב בשל הצורך לדייק בפרטים הקטנים. בשיטת ד"ר רוני מוסקונה מבצעים את הניתוח דרך הנחיריים.

בניתוח אף ניתן לשנות את: עצם האף, סחוס האף, רוחב האף ורוחב הקצה וכן את גודל הנחיריים.

חשיבות ההדמיה בניתוח אף

מטרת ההדמיה הינה תיאום ציפיות בין המנותח לרופא. ד"ר מוסקונה מסביר מה ניתן לבצע במהלך הניתוח ואיך האף אמור להראות לאחר הניתוח. כמו כן לאחר ההדמיה המטופל מקבל עותק של ההדמיה שעליו ניתן להסתכל בבית. 

את ההדמיה ד"ר מוסקונה  והרופאים העובדים בשיטתו מבצעים  אישית לפי מבנה האף ובקשת הלקוח ומולו, במטרה להסביר לכל אחד כיצד האף והפנים יראו לאחר הניתוח באופן אישי וממוקד לכל מנותח.

ברוב המכריע של הניתוחים התוצאה הסופית עולה בהרבה על ההדמיה ורמת שביעות הרצון של הלקוחות גבוהה מאוד.

במשך השנים ד"ר מוסקונה ביצע עשרות אלפי הדמיות ממוחשבות וכמעט שלא היו טענות שהמציאות אינה תואמת את ההדמיה, נהפוך הוא – רוב המנותחים מעידים שהתוצאה הסופית עולה על מה שראו בהדמיה.

השוואת תוצאות הדמיה

השוואת תוצאות הדמיה

למי ההדמיה פחות מתאימה?

היות ומסך המחשב הינו דו מימדי (שטוח) ההדמיה המבוצעת לגבי פרופיל האף תהיה מדויקת וקרובה לתוצאה המתקבלת במציאות. הדמיה מלפנים פחות משקפת את התוצאה, כיוון שהשינויים מלפנים הינם תלת ממדים ואינם משתקפים כהלכה במסך המחשב.

לדוגמה; לאנשים הסובלים מאף רחב או מעור עבה בקצה האף, הדמיה ממוחשבת תהיה מדויקת רק לגבי הפרופיל ותשקף פחות כיצד יראה האף מלפנים לאחר הניתוח.

צפו ברעות אלגזי מבצעת הדמיה

למידע נוסף אודות ההכנה לניתוח אף וההחלמה אחריו כנסו לעמוד בנושא ניתוח אף >>