%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97 %D7%90%D7%A3

האם קיימים תחליפים לניתוח אף שכדאי לבחור בהם?

כמעט לכל דבר היום קיים תחליף – במקום גבינה חלבית גבינה טבעונית, במקום שיפוד בשרי שיפוד צמחוני ועוד. אותו הדבר עובד לא רק בעולמות המזון והקולינריה אלא גם בעולמות האסתטיקה, שכן במקום ניתוח אף קיימים תחליפים כמו פיסול אף, הזרקות ומילויים. היום נעסוק בשאלה האם קיימים תחליפים לניתוח אף שכדאי לבחור בהם על פניו, ואיך בכלל ניתן לבצע את הבחירה הגורלית הזו בין שתי האפשרויות הללו.

התחליפים הקיימים לניתוח אף

ניתוח אף הוא ניתוח שבא במטרה לשנות את צורת האף לפי הרצונות של האדם המנותח. קיימים אנשים שמגיעים לניתוח אף בעקבות עצם בולטת, כאלו שמגיעים אליו בשל גודל גדול מדי לטעמם וכו'. היות ומדובר על תהליך כירורגי שהתוצאות המתקבלות ממנו הן קבועות, קיימים גם אנשים שמעדיפים להשאיר אותו לסוף – כברירת מחדל אחרונה.

היום קיימים תחליפים לניתוח אף שיכולים להוביל לאותן התוצאות, אולם בצורה פשוטה יותר. במקביל, חשוב לזכור שהתוצאות שמתקבלות מהתחליפים הללו נשמרות לפחות זמן, והן גם מביאות איתן מחירים גבוהים שאותם יש לשלם אחת לתקופה. התחליפים הללו מגיעים בדמות פיסול אף, וכן על ידי שימוש בחומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית על ידי הזרקה.

ניתוח האף לעומת התחליפים

אם נסתכל על היתרונות של התחליפים לניתוח אף נבין שמדובר על תחליפים הרבה יותר פשוטים לביצוע ולהשגה, ושהם אינם כוללים הליכים ניתוחיים, סיבוכים שונים או הליכי החלמה. תוכלו לעשות את התחליפים הללו בכל שלב שהוא ולחזור עליהם כראות עיניכם, וכמובן גם להפסיק כשתרצו, במידה ותרצו.

לעומת זאת, ניתוח אף מביא איתו הליך חד פעמי עם הוצאה חד פעמית, שמוביל לרוב לתוצאות שאליהן תכננתם להגיע. בנוסף, אם ניתוח אף לא יצא מושלם כמו שחשבתם, תוכלו תמיד לשדרג אותו באמצעות פיסול אף מעת לעת.

אז ניתוח או תחליף – במה לבחור?

על מנת לבחור את ההליך המתאים לכם ביותר מומלץ לפנות אלינו במרפאה של ד"ר רוני מוסקונה, ויחד נוכל להסביר לכם את היתרונות, החסרונות וההליכים שהכי יכולים להתאים לכם באופן אישי.