מוצר השנה 2022 - עיצוב שפתיים בשיטת אורי מוסקונה

מהם 7 האלמנטים ליצירת שפתיים מושלמות

עיבוי שפתיים מיועד להעניק מראה חושני וסקסי ע"י יצירת שפתיים מלאות ובשרניות. בכתבה זו אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה, יספר לנו על שיטת 7 האלמנטים ליצירת שפתיים חושניות, מלאות ונחשקות – השיטה שגם זכתה בתואר "מוצר השנה 2022"! השיטה שמיועדת לנשים צעירות וגם למבוגרות לאחר התרוקנות השפתיים.

הגדלה או עיבוי של השפתיים נחשבת לאחת מהפעולות הנפוצות והפופולאריות ביותר בתחום הרפואה האסתטית. שפתיים יפות הן סימן היכר ליופי, נעורים, חושניות וסקסיות. נשים בכל גיל מעוניינת בשפתיים מושלמות כמו של כוכבות הוליווד כדוגמת ג'סיקה בייל, אנג'לינה ג'ולי, מוניקה בלוצ'י, טיילור סוויפט ועוד. להבדיל משאר ההזרקות בפנים המיועדות לטפל בבעיות קמטים או צניחת העור הנובעות מהזדקנות ומטרתן להישאר צעירה ולהעניק מראה טבעי המתאים לגיל המטופלת.


כיום מרבית הנשים שואפות לשפתיים טבעיות יותר, מלאות ומעוצבות יותר בדגש על סימטריה בין צדדי השפה במצב סטטי ובחיוך, הרבה נשים מגיעות למרפאות מוסקונה על מנת לתקן אסימטריה כתוצאה ממצב מולד או כתוצאה מהזרקה כושלת במקום אחר, בגובה השפה או בעובי השפה כיום הדרישה יותר לשפתיים פרופורציונאלית וסימטריות ופחות לשפתיים ענקיות עם מראה לא טבעי.

לכל אחת מתאים מוצר אחר

במרפאות מוסקונה שמים דגש רב על יצירת שפתיים מושלמות ולכן מתאימים לכל אחת את המוצר האידאלי בשבילה על מנת ליצור שפתיים מושלמות, שכן שפתיים דקות וארוכות מצריכות טיפול שונה משפתיים עגולות.
כמו כן יש להתאים את החומר לתיאום ציפיות הלקוחות: ישנן לקוחות המעוניינות בשפתיים עבות ומודגשות, הליך המצריך חומצה היאלרונית סמיכה יותר, וישנן לקוחות המעוניינות בשפתיים עדינות יותר ולשמור על מראה עדין יותר – להן נתאים חומר בעל סמיכות עדינה יותר.

הדגמה של עיצוב ומילוי שפתים בשיטת 7 האלמנטים

מהם 7 האלמנטים ומדוע השיטה זכתה בתואר מוצר השנה?

על מנת להתאים את מבנה השפתיים לפנים של המטופלת אורי מוסקונה פיתח שיטה ייחודית ליצירת שפתיים מושלמות מלאות ונחשקות, עם מראה טבעי בתמונה רשומים 7 האלמנטים.
לשפתיים יש חשיבות גבוהה בפנים הנשיות ולכן בבואנו ליצור את השפתיים המושלמות יש להתייחס למבנה האנטומי של השפתיים המורכב משבעה אלמנטים חשובים:

  1. זוויות הפה
    עם השנים זוויות הפה נוטות לצנוח כלפי מטה. זוויות הפה נתפסות כביטוי לשמחת חיים. זוויות פה הנוטות מטה משדרות עצבות ,פסימיות ועייפות. בעזרת הזרקה מדויקת לזווית הפה ניתן לשנות את הכיוון כלפי מעלה ובכך לשנות את התפיסה של האדם מאדם המשדר עצבות לאדם המשרד אופטימיות ושמחת חיים. בנוסף הזרקה בזווית הפה יכולה להקטין את הקמטים הנזולאביים (צידי האף), קמטי צידי הפה, וגם את קמטי המריונטות (מצידי הפה מטה).
  2. גבול השפתיים
    המעבר מעור בהיר למרקם האדום של השפתיים, הגבול יוצר את התיחום. גבול שפתיים משורטט יותר מונע משפתון לברוח מהשפתיים לעור.
  3. קשת קופידון
    הינו אחד מכמה תווי פנים אשר קיבל שם יווני ומתייחס לקימור באמצע השפה העליונה. הקימור נקרא כך בגלל הצורה אשר דומה לקשת קופידון, נשק מועדף בשל האמונה שגברים לא יכולים להתנגד לקשת שפתיים של אישה.
  4. פילטרום
    בלט עור המחבר בין השפה העליונה לבסיס האף. טיפול עמודות philtrul מהווה חלק אינטגרלי של התחדשות השפה.
  5. מרקם חלק של השפתיים
    המילוי מיועד להחליק קמטוטים קטנים לא רצויים בשפתיים ומניעת גושים.
  6. צניחת שפה
    עם השנים השפה התחתונה צונחת ולכן צריך לעבות אותה על מנת להשאירה בשרנית ומלאה – בדומה להגדלת שדיים לאחר נפילת חזה.
  7. שפתיים סימטריות ובשרניות
    לפני עשור ראינו יותר ביקוש לשפתיים מיוחדות כדוגמת ילידי אפריקה ואסיה אצלם היחס הוא קרוב יותר ליחס של 1:1. המפורסמות בעלות שפתיים פרופורציונאליות ומלאות אפשר למצוא את אנג’לינה ג’ולי וסקרלט ג’והנסון, והיו כאלו שאף רצו יותר (מראה הברווז) שפה עליונה גדלוה מהתחתונה משמעותית עם זאת, גודל זה לא מתאים לכל אחת! ובשנים האחרונות אנחנו רואים אט אט חזרה שהגישה התהפכה, ואם נשים בעבר רצו שפתיים גדולות מאוד, כיום מרבית הנשים שואפות לשפתיים טבעיות יותר, מלאות ומעוצבות יותר בדגש על סימטריה בין צדדי השפה במצב סטטי ובחיוך, הרבה נשים מגיעות למרפאות מוסקונה על מנת לתקן אסימטריה כתוצאה ממצב מולד או כתוצאה מהזרקה כושלת במקום אחר, בגובה השפה או בעובי השפה כיום הדרישה יותר לשפתיים פרופורציונאלית וסימטריות ופחות לשפתיים ענקיות.

בנוסף לכך בעיצוב שפתיים אנחנו משתמשים ב-4 סוגים שונים בכדי להגיע לתוצאה מושלמת – האחד לנפח משמעותי, השני לעיצוב לבניית מסגרת של השפתיים, השלישי לתוצאה ארוכת טווח יותר והרביעי עדין לשמירה על המראה. הטיפול מתאים בכל גיל, גם בגילאים מתקדמים. לדוגמה: לפניכם תמונה של עיצוב שפתיים בשיטת 7 האלמנטים של אורי מוסקונה, שלב אחר שלב, לאישה שעם השנים שפתיה "התרוקנו".

גם את יכולה ליהנות ממוצר השנה ומשפתיים מושלמות למראה פנייך!

רוצה גם את להגשים חלום ולקבל שפתיים חושניות שתמיד חלמת עליהן? צרי איתנו קשר או התקשרי ל- 073-3745100
חשוב להדגיש שכל הרופאים במרפאות מוסקונה הינם מנתחים פלסטיים.

לקריאה בהרחבה ולשאלות ותשובות על השיטה היכנסי לדף 7 האלמנטים לעיצוב שפתיים מושלמות