%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99 %D7%A9%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D

האם מילוי שפתיים יכול לשנות את כל מראה הפנים?

מראה הפנים הוא אחד הדברים הכי בולטים בגוף שלכן. הפנים שלכן מטופחות, אתן דואגות לאפר אותן במיטב חומרי הקוסמטיקה, לטפח אותן באמצעות מגוון קרמים ותכשירים איכותיים, ועם כל אלו – עדיין משהו לא שלם מבחינתכן. ובכן, היום באמצעות פיתוחים טכנולוגים חדשניים וכל כך איכותיים, אין שום סיבה שתמשיכו להיות לא שלמות עם המראה שלכן, כשאחד מהדברים שאתן יכולות לעשות על מנת לשפר אותו הוא מילוי שפתיים. אז האם למילוי שפתיים קיימת השפעה על כל מראה הפנים, והאם הוא מספיק על מנת לגרום לכן להרגיש שבעות רצון? בואו נבדוק יחד.

השפתיים הם הבסיס להכל

השפתיים הן אחד מהאיזורים הבולטים ביותר בפנים שלכן. באמצעות השפתיים והפה כולו אתן אוכלות, צוחקות, מדברות ואפילו מביעות מגוון תחושות ורגשות, ולכן הן בולטות כל כך וניתנת להן המון תשומת לב. ברגע שאתן עושות מילוי שפתיים כל מראה הפנים עתיד להשתנות בצורה ברורה ומשמעותית, בדיוק בשל הנוכחות בעלת המשמעות הגדולה כל כך של השפתיים.

ברגע שתיגשו למילוי שפתיים, תרגישו באופן אוטומטי איך כל מראה הפנים שלכן משתנה ומקבל את הטוויסט הדרוש על מנת לגרום לכן להסתכל במראה ולהיות מרוצות מההשתקפות של עצמכן.

איך מילוי השפתיים מתבצע?

אז מדובר כאן על פעולה פשוטה וקלה במיוחד, שמתבצעת בצורה מהירה וללא כל כאב. מילוי שפתיים מתבסס על הזרקת חומרי מילוי, כמו חומצה היאלורונית לדוגמה, לאיזור השפתיים, מה שגורם להן להתעבות ולגדול, כמובן בצורה פרופורציונלית ליתר הפנים. ההזרקות נעשות בהתאם למראה הפנים שלכן ובהתאם לרצון האישי שלכן, וככל שתהיו מדויקות יותר במראה השפתיים שאליו אתן שואפות להגיע – כך ההזרקות יוכלו להיות מדויקות יותר בהתאם.

לעשות מילוי בשפתיים בלב שקט – זה אפשרי?

מילוי שפתיים חייב להיעשות על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שכן הזרקה לא מדויקת תוכל לגרום לעיוות מראה השפתיים בפרט והפנים בכלל. לכן, אנחנו במרפאות מוסקונה פיתחנו את שיטת אורי מוסקונה להזרקות ואנו מזמינים אתכן להיות איתנו בקשר על מנת לקבל את הטיפול מטובי אנשי המקצוע בארץ וליהנות מהתוצאות בהתאם!